MÁV: Legfeljebb március 1-ig használhatók a Budapest-bérletek az agglomerációban
Korábban arról szóltak a hírek, hogy minden marad a régiben 2024-ben is, ám ez csak az év első két hónapjára igaz.
Korábban arról szóltak a hírek, hogy minden marad a régiben 2024-ben is, ám ez csak az év első két hónapjára igaz.
A volt közlekedési államtitkár azt javasolja Karácsony Gergelynek és Lázár Jánosnak, hogy üzengetés helyett zárkózzanak be egy szobába, és addig ne jöjjenek ki, ameddig meg nem tudnak egymással állapodni.
A Sándor-palota nem reagál – nyilvánosan legalábbis – arra, hogy Lázár János miniszter „kommunista reflexeket” emlegetett, miután Novák Katalin nem írta alá újabb törvényét, ami az állami kastélyok „örökbe adását” tette volna lehetővé. Lázár kirohanását Orbán Viktor kormányfő is elítélte.
A miniszter szerint már 2024-ben elkezdődik a mohácsi híd kivitelezése.
A főpolgármester „felfoghatatlan szakmai, politikai botorságnak” nevezte, hogy Lázár János minisztériuma szétszedné a budapesti közlekedés integrációját.
A főpolgármester kifakadt azon, hogy lehet, hogy jövőre fizetni kell Budapesten belül is a Volánbusz, a HÉV és az agglomerációs vonalakon közlekedő járatokért is.
A köztársasági elnök szerint a koncepció támogatható, de vannak problémás pontok.
A szakember ismét hosszasan kritizálta Lázár János minisztert.
A közlekedési miniszter szerint hitvány emberek is keveredtek a Fideszbe.
A kormány elfogadta Lázár János építési és közlekedési miniszter javaslatát.
Ennyit kínálnak a 24.h szerint Strabag 6 százaléknyi tulajdonrészéért, amivel kétharmad fölé nőne a magyar tulajdonrész.
A makói gumigyárat azzal vádolja a miniszter, hogy az állami támogatás ellenére kirúgja a magyar dolgozóit.
A szentendrei HÉV-en reggel és délután több szerelvény lesz, de amikor nem utaznak annyian, kevesebbet fognak indítani. A ráckevei vonalról viszont a reggeli és a délutáni órákból is eltűnik majd egy-egy járat, vagy kisebb szerelvény érkezik – közölte a hvg.hu megkeresésére a MÁV.
Évtizedekig volt nemcsak Magyarország legfontosabb tehervonat-elosztója, de az egész régió meghatározó vasúti csomópontja is Rákosrendező. Az előző század elején pár napig ráadásul önmagán jóval túlmutató tényezővé is vált, innen robbant ki az országot megbénító 1904-es vasutassztrájk, aminek leveréséhez Tisza Istvánnak Bécsbe kellett mennie segítségért. A ’90-es évek óta viszont már csak a pusztulás lett Rákosrendező jussa, és minden ötlet, amivel menteni akarták, földbe állt. A mini/maxi-Dubaj-tervek árnyékában felidézzük a pályaudvar hullámzó történetét.
Az illetékes miniszter szerint a vasárnapra és hétfőre sztrájkot hirdetett szakszervezet felelőtlen.
Állítólag zárt ajtók mögött beszélt erről.
A szuverenitásra kényes magyar kormány aktivistákat küldött a Vajdaságba, a szerbiai önkormányzati kampányba. Miért ne küldhetne tavasszal Németországba, Franciaországba és Portugáliába, hogy dolgozzanak a változás érdekében, teszi fel a kérdést szerzőnk.
Nem erősítette meg, de nem is cáfolta hétfői „Dubajinfóján" Lázár János építésügyi miniszter, hogy toronyházakkal díszítve építhet új városnegyedet Rákosrendezőn egy közel-keleti ingatlanfejlesztő. Megpróbáltuk megfejteni, miért pont most és ott indulhat el egy ilyen beruházás, milyen előnyt remél tőle a kormány és mire számíthatnak a budapestiek. Kérdések és válaszok a „maxi-Dubajról".
A főpolgármester nem kér a toronyházakból, ahogy Lázár János, úgy ő is tájsebnek tartja a Mol-tornyot.
Némileg lemaradva követi Budapestet a kormány a fiatalok ingyenes közlekedésével.